Thursday, November 09, 2006

Deadline om 2 timer og toemmermaend har aldrig vaeret en god blanding

Er der nogen, der har set filmen "Officespace" hvor en 90-agtig Jenifer Aniston i jeans og skovmandsskjorte bliver kaereste med en frusreret kontormussemand, som i et anfald af klarhed smadrer en kopimaskine med et baseball bat?

That's me today.

Altsaa ikke Jeniffer Aniston (I wish, men mit fedtede haar er mere Lotte Heise hestehale end Jeniffer Aniston lokker) men hendes frustrerede kontor kaereste.

Den eneste forskel er, at jeg som en priviligeret arbjeder i en slags medie industri, haandterer probelemt ved at cyber-pjaekke hele dagen.

Igaar brugte jeg hele aftenen paa en hotel bar sammen med en masse oel og min stewardesse veninde som var i byen for en enkelt nat. Har aldrig foelt mig saa ung og saa trendy, omgivet af midaldrende damer i sorte glimmerkjoler, jakkesaetsmaend med oelvomme, peanutsskaale (christ, har de ikke fattet er peanuts er out, ingen selvrespekterende person under 30 spiser andet en ricecrackers, cashews eller andre eksotiske noeddearter?) og tykke roede gulvtaepper. De yngste personer i lokalet udover os var de nervoese oesterupaeiske tjenere og pianisten, som enten havde et nervoest tick, eller var i den vildfarelse at jeg ville blive charmeret af konstant blinkeri.

Naa, vi snakkede saa lystigt om karriere, veninder og ansigtscreme og kaerligheden, som gaar fantalastisk for os begge for tiden, og stavrede i seng ved 4 tiden.

Not a good look, naar man skal paa arbjede kl. 9.

Jeg tager mig lige en kop the mere.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?