Thursday, November 30, 2006

Dybt vand

Her er saa mine bud paa dybt vandssvoemning:

Har du nogensinde

1) Troet at du skulle doe?

2) Naegtet at hyle med de ulve du var i blandt, skoent de kanoeflede dig?

3) Skiftet karrierre retning helt radikalt?

4) Deltaget i religiose ceremonier fra en anden religion end din egen (ogsaa hvis din religion er ateisme)

5) Vaeret noed til at tigge om penge fra fremmede eller bekendte?

6) Turdet at stole helt paa dine egne evner?

7) Vaeret involveret i en ulykke?

8) Vaeret angrebet af et vildt dyr? (dette spoergsmaal kommer paa efter at jeg igaar blev nedstirret af en raev som blokerede min gadedoer, og var totalt kold over for mine faretruende svingende indkoebsposer, og saa var der selvfoelgelig dengang jeg vaagende op i Sverige med en elgs mule i hovedet, men tror alligevel ikke at jeg selv kan score point her)

9) Vaeret meldt til politiet/begaaet en kriminel handling - her taeller indtagelse af ulovlige substanser ikke (dette spoergssmaal kommer ogsaa paa efter min uhelidige onsdag, som endte med at min underbo truede mig paa livet med et baseball bat, og meldte mig til politiet for at gaa med hoeje haele paa mit parketgulv kl 11:30. Fandme ogsaa for groft.)

10) Vaeret truet med vold?

11) Dyrket sex med en hvis navn du aldrig fik at vide?

12) Vaeret utro ?

13) Opdaget at du er blevet bedraget?

14) Vaeret fuldstaendigt trofast, selvom du var fristet til ikke at vaere det?

15) Indroemmet at en holdning du har haft i aarevis var forkert?

16) Oplevet kaerlighed ved foerste blik?

17) Vaeret der for en som havde en doedelig sygdom?

18) Faaet boern?

19) Faaet en abort/mistet et barn?

20) Set din stoerste droem gaa i opfyldelse?

21) Set din stoerste droem briste?

.....og saa kan jeg ikke mer'.

Comments:
Damn - der var mere kød på dem end AnetQs spørgsmål!

1) Ja
2) Jep
2) Ja
3) Nej
4) Når tvangsauktionen truer? You bet!
8) Jada. Kvinder er bare sådan!
9) Ja
10) Tæller skovflåter med? Ellers nej.
11) Meldt? Ja. Kriminel? Nej.
12) Ja. Og modtaget den.
13) Ja - men jeg blev også seksuelt aktiv FØR AIDS.
14) Ja (damn)
15) Ja (endnu mere damn)
13) Jep
14) Ja - men det holdt hårdt!
16) Nej
17) Ja
19) Jep
20) Jep
21) Ikke endnu ;o)
22) Osse i den grad ...
 
10)...skovflaater taeller ganske givet med.

11) Jeg ville oenske at alle kvinder bare turde stole paa deres egen evner

13) Good point - jvf. nr. 1

21) Held og lykke

...saa skulle jeg vist tilfoeje "opdage at du er nummer blind" - havde faaet skrevet to stk nr 2 spoergsmaal etc, nu skulle numrene gerne vaere i orden.

Det betyder dog at Danas numre ikke helt passer til spoergsmaalene laengere, undskyld.
 
Må vist svare nej til:
spørgsmål 3 (ikke fordi jeg ikke gerne vil)
spørgsmål 8 (kun af kamikaze-duer der kaster sig ind i ens forhjul og prøver at fælde én på den måde)
12 (Nej, ikke overfor min egen kæreste, kun partnerens... men det er jo ikke det samme)

og så er jeg ikke sikker på:
ad 7) Gælder sådan nogen "millimeter fra at blive jordet ned af højresvingende bilist"-nærdødsoplevelser, eller skal det være mere blodigt?
ad 9) begået; ja. Meldt: nej.

Endelig er der 16-21) Nej, dem har jeg måske til gode...

PS: er det med vilje man kun kan kommentere på din blog, hvis man har en Blogger-konto?
 
AnetQ:

7) Ulykke kravet bliver kun moedt af sand fysisk skade (vi vil se blod) selvom jeg maa give dig ret i, at det smager meget af fugl. Men ulykker som ikke er i trafikken taeller ogsaa.

9) Til noget mere muntert, saa tilykke med at du slap af sted med din lovovertraedelse. Er ved at doe af nysgerrighed over hvad det var...

PS: Tak for du gjorde mig opmaerksom paa det, det var bestemt ikke med vilje,det er bare fordi jeg er saadan en blog-nybegynder - som man ogsaa kan se paa mit mindre attraktive layout)har lavet det om nu.
 
Kan I ikke fortælle om jeres perverse sexoplevelser i stedet for at levere dette latterlige erstaningsprodukt?
 
37g, hvorfor dog det? Du har jo ikke mælet en lyd om dine?
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?