Monday, February 26, 2007

Cool med klikken

En pige med store Hummel briller og en af forårets nye volume kjoler dasker oppe i baren, med sin oversized taske ved siden af en fyr med de samme briller, lækker lille vest og slips og havde han kondisko på med benvarmere? kan ikke huske du, but you get my drift.

Jeg vendte og drejede min hjerne for at regne ud hvad de var for nogen indtil det endelig gik op for mig, og jeg måtte simpelthen spørge dem: "undskyld, men går I i gymnasiet?" de tog det ikke let.

en time senere på en anden bar sms' er mine veninder hetisk, og en mand ved nabobordet spørger overlegent "hvilket gymnasie kommer I fra?"

Jeg elsker det københavnske natteliv.

Eller hader, as you please.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?